Nem csak formára szokatlan a Volvo új műszerfala, de folyamatosan változik is
A svédek szerint olyan kezelőfelületek lesznek majd az autóikban, amelyek aszerint változnak, hogy éppen mi a leginkább logikus funkciójuk.
A svédek szerint olyan kezelőfelületek lesznek majd az autóikban, amelyek aszerint változnak, hogy éppen mi a leginkább logikus funkciójuk.
Egy kirakat többre hivatott, mint hogy megmutassa, mi kapható az üzletben. Ha nemcsak a termék, hanem az általa nyújtott élmény is fontos, statikus eszközökkel nem mindig adható át az üzenet.
Ha van valami, ahol igazán fontos a látvány, az a sminkek világa. És nem csak a bőrön. Egy bevásárlóközpontban néhány lépésre egymástól is számos üzlet küzd a vevőkért, nyerni pedig az fog, aki már a kirakatnál meg tudja őket fogni. Aki csak szépen kipakolja a kontúrceruzáit, az remegő szempillákkal nézheti, hogy a vevő inkább a szomszédba megy be. Oda, ahová professzionális vizuáltechnika csalogatja. Külön előny, ha az üzlethelyiségen belül is rendelkezésre állnak az interaktív eszközök.
Legelőször a jövőre bemutatkozó elektromos luxuslimuzinban, az EQS modellben lehet majd látni.
A méret a lényeg, de nem mindegy, hogy mekkora. A digitális kijelzők vásárlásösztönző hatásának optimalizálásakor figyelnünk kell arra is, hogy az adott helyiséghez leginkább illeszkedő rendszert építsük ki. A kijelzőkön futó tartalom megjelenítése és teljes körű menedzselése pedig akkor a leghatékonyabb, ha a kezelhetőség egyszerű. Van megoldás.